Friday, November 28, 2008

utmaning

Blev utmanad av http://annafairandtrue.blogspot.com/ Så jag gör ett försök :-) Helt utan rangordning

Regler:
1 publicera reglerna på din blogg
2 svara på de sex 8-sakerna
3 Meddela de utmanade på deras bloggar

8 Favoritprogram

1. Hem till gården
2. Greys anatomy
3. Desperate housewifes
4. CSI (allihop)
5. Dirty sexy money
6. Criminal minds
7. Morden i midsomer
8. Ugly Betty

8 saker jag gjorde igår

1. Hängde upp lite julgardiner
2. Eldade i öppna spisen
3. Åt en pizza
4. Såg en tjäder
5. Åkte på glashal skogsväg
6. Slog in paket till bobos adventskalender
7. Fick lust att rymma hemifrån
8. Tände tomtebloss

8 saker jag ser fram emot

1. Julbaket
2. Granhuggning
3. Julen
4. Snön
5. Framtida tjejkväll
6. Jobbet innan jul
7. Vårsådden
8. Åka skidor

8 favoritrestauranter (ha vi har ju många häromkring...)

1. Freden
2. Spader2
3. Porten
4. Liaos dynasti
5. La strada
6. Hemköps restaurant
7. Lilla björnen
8. Bergvik

8 saker på min önskelista

1. En massa pengar
2. Renovera gården
3. God hälsa till alla de mina
4. Att joar ska få ett lyckligt liv
5. Körkort
6. En bra bil
7. Ett trevligt jobb
8. En lycklig framtid

8 personer jag utmanar

1. Fröken höst
Och de som vill,

3 comments:

Anna, Fair and True said...

Morden i Midsomer brukar jag också kolla på fast det är ju lite förutsägbart!

Lust att rymma hemifrån?

Hemköp har en restaurang?

gersgaarden said...

Ingen sommar utan morden i midsomer!
Ja det var lite tjafsigt här så jag ville bara sticka till skogs eller nåt :)
Har ni inte hemköps affärer därborta? Vi brukar äta där när vi är till Malung!

Anna, Fair and True said...

Sen svar på din fråga: Vi har Hemköp här menhar inte sett om de har en restaurang. Tror inte det.