Monday, November 17, 2008

Kallt nu

Brr man fryser nu. Det är inte kallt inne egentligen men jag känner mig ruggig ändå. Skulle behöva både tofflor och vantar :)
Har stängt av vattnet i the big house nu. Ska fixa lite glykol och hälla i toastolen. (miljöfel nr 1)
Och flyttat lite torrvaror från ett skåp till ett annat. Möss är söta men äckliga på samma gång. Men jag är fascinerad över hur de kan ta sig in överallt. Hur f*n gör de??
Funderar på vad jag ska baka till bobos födelsedag. Letar recept på internet.
Nej jag har väl inget att säga egentligen men skriver ändå.
Har just poppat popcorn i min popcornmaskin. (miljöfel nr 2?) Det är egentligen en så onödig pryl men den är jättebra men man måste passa så de inte blir brända, det gäller att ha tajmning där...
Nä nu får jag göra ngt annat, fast det har jag ingen större lust med...
Natti, håll er varma i kylan

2 comments:

Anna, Fair and True said...

Man måste ju passa popcornen i micron också så vad vinner man alltså på att ha en maskin??!

gersgaarden said...

Jaa du jag vet inte, brukar mest poppa i kastrull på spisen :)