Sunday, June 1, 2008

Ahh grilla

Nu håller vi på att tända grillen, ska bli gött att koppla av med lite korv. :) Har jobbat 35 timmar den här veckan, visserligen bara 3 heldagar och resten halva men det känns ändå...Har ju inte varit van att vara hemifrån förut. Ska bli så skönt att inte väckas av väckarklockan imorrn. Sen jobbar jag tisdag och onsdag. Kanske någon mer dag i slutet av veckan, vi får väl se.
Pappa har plöjt upp gamla landet, det ska harvas imorrn så kan jag odla däri, plus det lilla handgrävda då.
Igår var jag på marknad med min vårdtagare, jättevarmt, brände mina axlar :-( Men roligt var det och åt en god vildsvinschorizo.
Mamma o papapa tog med sig joar på marknaden idag och han fick sig shorts, en tshirt med hjullastare på och ett par blåa foppatofflor. Plus några mjukisar, liten motorcykel och en ballong i helikopterform.
Nej det får bli kort, fullt upp med grill och barn. :-)

No comments: