Thursday, December 20, 2007

julklapparna fixade!

Ja eller inte alla men de som ska delas ut på julafton. Vet ju inte riktigt när vi ska träffa sambons föräldrar/syskon ännu men det får vi fixa då. Har bara 4 kvar som ska slås in nu men jag har problem med att finna en lämplig kartong till mammas klapp...Den har ju lite speciell form så jag skulle vilja knöka ner den i något.
Mamma har varit på sjukhuset idag och fått sin första smärtblockad för nacken. Fick en spruta in i halsen....*ryser*
Imorgon ska jag och pappa ut i skogen och plocka gran :-). Det har varit tradition att jag och pappa åker ut varje år. När jag var mindre brukade vi ha med varm oboy och smörgås. Förra året var ett undantag, minns inte var han höll hus då men då var jag och sambon ute istället.
Lyssnar på willie nelson sjungandes bird on a wire. Vilken underbar röst den mannen har! Julmusik matas man ju med hela dagarna så fort man skruvar på radion så det är skönt att höra på lite annat. Annars finns ju P1 men nu när vi är 4 vuxna hemma så blir det oavgjort om vi skulle rösta på kanalerna. Herrarna hör hellre på underhållning än lär sig något. Ok jag lyssnar på både 1,3,4 beror på humöret. Eller om jag vill vara jävlig. :-) Men ring P1 ÄR faktist underhållande, säg vad ni vill.
Nepp nu ska jag ägna mig åt min spellista på 736 låtar av blandad sort och se vad jag ska höra på.
Natti

No comments: