Friday, November 12, 2010

Testperson på farligt uppdrag...

Eller kanske bara en dålig ursäkt för att nalla av sonens lördagsgodis redan på en fredag. När vi handlade senast fann jag nämligen ett godis som jag inte sett tidigare. Det var ekologiskt godis från sjölunda gård. Bara naturliga ingredienser påstås det och det vill jag verkligen gärna tro på. Jag ger det högsta betyg! Det var en klassisk blandning av b.la skum, lakrits och vingummiaktiga godisar. Nu återstår det bara om sonen tycker om det....Annars blir det mera godis åt morsan ;)

3 comments:

Fröken Höst said...

Åh vilket uppdrag. Får du fler såna uppdrag så vet du vem du ska kontakta. Man lever ju bra en gång och ibland måste man leva lite farligt.

Ladyintuitionstardust said...

Mums:) Detta ekologiska godis är det nån lokal tillverkare? Hrm, ja jag kan ju googla på dej själv.. Godis är gott speciellt vid PMS;) fniss.

gersgaarden said...

Nej de importerar det tror jag. Så det är alltid svårt att avväga vilket som är bäst, ekologiskt eller närproducerat...men när det gäller färgämnen i godis så går jag hellre på den ekologiska importerade stigen ;)