Friday, March 27, 2009

tålamod

Om jag fick önska mig en ny egenskap så vore nog tålamod rätt så prioriterat...Ni kanske inte vet det men jag får erkänna att jag är nog världens mest otåliga människa...eller det finns nog de som är värre. Fast jag har fler dåliga egenskaper än så men nu talar vi alltså om tålamod. Jag hatar t.ex att vänta..köer retar mig enormt och försenade människor ska vi inte tala om, sega datorer osv...Det kvittar om det finns giltig anlednig eller ej. JAG vill tränga mig före i kön men är för väluppfostrad (hrrmm). Ska ngt göras ska det göras nu och inte om två minuter...Jaja där har ni en av mina sämre sidor. Så snälla tomten ge mig lite tålamod.
Jag var dock inte särskilt punktlig av mig imorse. Somnade nog redan vid 22 ca!!! Och försov mig sen en halvtimme på morgonen. Då började mitt dåliga humör...Jag brukar inte vara grinig på morgonen men idag hade jag vaknat på fel sida sängen tror jag. Nåja väl på jobbet gick det bra, blev människa till slut.
Det har snöat hela dagen, det hjälper inte humöret det heller. Tänkte säga att jag är på bra humör nu men sanningen att säga så är jag enormt rastlös, otålig och därtill en smula uttråkad. Lite harmoni någon? Det finns ingenting på teven, ingenting att se på datorn så jag ligger här och gnäller istället. Kanske skulle sortera strumpor eller ngt annat kul...Hehe jag är nog en aning desperat efter sysselsättning. Dutubar lite och ser dr bombay...ngn som minns honom? Nåja jag är åtminstone lättroad...men nu ska jag sluta gnälla. Jag mår fiiint eller ja.
natti med er, eller om ni skottar snö istället

No comments: