Saturday, March 28, 2009

habegär

Det är inget nytt men jag vet inte om jag nämnt det här. Jag vill ha en månskensampel...Jag är för oteknisk för att leta rätt på bild att lägga in och jag vet inte om man får låna andras bilder heller så vill ni se vad jag menar får ni googla...Jag brukar i vanliga fall inte tro att man ska söka lyckan i ting men jag vill verkligen ha en sån. En rosa eller grön. Tänk vad härligt att sitta under månskensampeln på verandan en sommarkväll med ett glas vin och nybakt bröd! Att den sen kostar mellan 1500-5000 kronor är en annan sak...
Jag är hemma från jobbet idag med sjuk bobo. Ville verkligen jobba men det är smällar man får ta. En kompis med gubbe kommer troligen på besök ikväll eller imorrn. Trevligt!
Idag är jag inte så otålig eller rastlös, ännu iaf. Det gick över rätt fort igår. Att jag lät bli cigaretter under fem timmars vakenhet är ett mindre mirakel, mkt av rastlösheten berodde på det också. Dåliga vanor är svårt att sluta med.
Börjar bli trött nu...Vaknade efter mina lagom fem timmars sömn och kände mig pigg ända tills det var dags att gå upp. Nu efter frukost är jag färdig för att lägga mig igen känns det som. Men det finns saker att göra. Städa, tvätta, förbereda middag osv...
Snart är det en ny vecka, eller ja det är bara lördag men ändå. Nej nu ropar tvätten på mig.
Hmm trevlig förmiddag får jag väl säga:)

1 comment:

Fröken Höst said...

Jag ska ärligt säga att jag inte riktigt vet vad en månskensampel är. Men du får önska så kanske önskan slår in.