Sunday, March 22, 2009

snöyra

mmm här trodde jag att våren nog börjat komma. Men så hör jag joar säga att det snöar. *suck*
Ett litet vårtecken är väl att koltrasten satt i tallen härute. Den sjöng inte men ändå...
Bobo är snuvig,han var helt plötsligt tätt i näsan när han lagt sig igår. Han sov ändå rätt ok måste jag säga. Fick in och palla upp honom ett par gånger när han vaknade men annars var det bra. Synd att han skulle bli förkyld igen, fast det var ju ett tag sen kanske. En annan vaknade tidigt imorse...Före fyra. Jag börjar tro att man kanske inte behöver sova...? Mina tidigare 8 timmar har förvandlats så jag är fullt nöjd om jag får sova 5...Jaja jag somnade om vid fem, började se en film som jag ville se men det går ju inte...så dagen började inte förräns 06, vad ointressant för er med mina sovvanor hihi.
Idag har jag känt mig som ett litet barn och gjort saker som jag inte gjort sen jag var liten. Eller ja mindre iaf. När man lekte fångarna på fortet och arkeolog...t.ex. Man kanske borde leka lite mer men kanske inte lika vådligt med tanke på ålder och stelhet haha. Nog om det...
Har åkt lite pulka och plockat spirearis. Vill ha lite gröna blad!
Tack förresten fröken H för ängeln! jättefin var den!
Och jag får jättelitet skrivet här för att jag pysslar med femtielva saker samtidigt. Får nog ge mig nu. Får ev besök av en vän imorrn, hoppas plutten inte fått feber. Han vill nog inte missa dagis.
Natti med er.

No comments: