Wednesday, March 18, 2009

imorgon blir det sjukhuset...

Ja imorrn ska jag upp tidigt, ska vara i stan redan kl 09.00. Vet ej om jag kommer hem samma dag eller fredag. Hoppas inte det blir ännu längre bara. Känns inte direkt toppen men den riktiga paniken kommer nog när jag väl är där i verkligheten. Men det finns ingen återvändo nu. Och det blir nog ändå bäst intalar jag mig.
Tack alla som bryr sig och vet. Ni är så snälla och det är skönt att veta att jag har erat stöd. Tyvärr blev det lite småsurt här i em igen. Inte så roligt att bli osams såhär kvällen innan. Dock inte om det här.
Nu ska jag ta lite pizza, se på teve och packa det sista. Får se när jag orkar skriva igen.
Natti med er

2 comments:

Anonymous said...

vet inte riktigt vad det är du är med om där uppe i skogarna...det låter ju inte så muntert i bloggen..vad det än är så ta hand om dig! kram syrran..

Emma said...

Lycka till och det går nog bra ska du se! finns här om de är noe.. :)