Monday, March 30, 2009

asocial eller kaffeförgiftad?

Hmm jag är visserligen storkonsument av kaffe men nu har jag nog fått för mkt. Uppskattningsvis 8-10 koppar hrmmm. Har haft två kaffebesök plus massa småklunkande under dagen. Så hur gör man? Ska man sluta umgås med folk eller börja dricka mer te? Eller helt enkelt skaffa sig lite självdisciplin och låta bli påtår och tretår? Dagens i-landsproblem...uuu jag mår inget bra alls..
Hmm nu börjar csi. hade tänkt att faktiskt se det utan att glo på datorn samtidigt så jag bloggar snabbt.
En planerad utflykt blir troligtvis av i helgen och det lär bli inspirerande. En annan utflykt till västvärmland är också inplanerad framöver fast på en veckodag då. En liten roadtrip är aldrig fel!
men åter till csi. samarin skulle inte sitta fel heller...
Natti

2 comments:

Fröken Höst said...

Jag dricker istället för mycket te. det är inte bra det heller.

Anna, Fair and True said...

Mitt tips är att bara hälla upp t ex 1-2 cm i koppen varje gång. Då blir det inte mycket på en dag. Eller varva med te som sagt.