Sunday, March 29, 2009

Hmm vad ska man skriva om idag då? Earth hour missade jag visst totalt i år...Däremot har jag ställt om klockan :)
Bakade en sockerkaka på morgonen och fick besök av en vän med gubbe. Hon hade som vanligt haft garderobsrensning och hade med ett lass åt mig. Hon påpekade att jag måste ha gått ned i vikt sen sist men jag hävdade att hon hade fel. Tyvärr (?) visade vågen att hon hade rätt. Nu får det räcka. Jag äter ju normalt för det mesta. Idag blev det dock lite slarv med en liten portion pasta till lunch och sen nästan en hel gurka i stavar att doppa i tacosås till middag...gott var det iaf. Måste köpa hem mer smått och gott att tugga på. Grönsaker ska väl vara bra för hyn också? Jag tycker just nu att hela mitt ansikte är prickigt och fult. Förlåt mig för min fåfänga...
Bobo har fått vara hos pappa några timmar på eftermiddagen. Och jag har prövat guitar hero...Jag har för små händer för att spela gitarr hävdar jag fortfarande. Det var svårt...
Jag har så svårt att få något gjort under min "lediga" tid. När lillen är hemma får jag inte heller så mkt gjort förstås så jag vill passa på. Men då går jag runt och nöter golvet istället. Nåja jag städade vardagsrummet, sorterade garderoben och tog en dusch så lite hann jag ju med. Liten somnade i bilen på hemvägen och snusar så gott här bredvid. Mamma ska sova härinne inatt, ja och jag då. Ska vänja joar på att han kan känna sig trygg att sova med fler än mamma och pappa ifall det skulle behövas barnvakt någongång.
Hehe skulle behöva andra hörlurar till datorn...Den ena snäckan är det inget ljud i och den andra är det ett störande pipljud i. Nej jag har inte tinnitus...
Måste nog äta ngt. Magen börjar kurra...
Natti eller nåt.

No comments: