Sunday, October 21, 2007

Återkommen

Nu är jag tillbaka i cyberrymden! Har haft svår abstinens både från bloggen och min facebook. Trodde inte att jag skulle falla dit på den "flugan" men det har jag, sorgligt men sant!
Vad har hänt sen sist då? Nja inte så mycket kanske, har gått i vinteride hos mamma. Så nu är vi här med vårt pick och pack. Lilleman har haft det lite oroligt med sömnen men det är ju förståeligt. Själv har jag problem med min överätning på allt gott som finns i mammas skafferi. Hemma kan jag ha godis och kakor liggande rätt länge, fast däremellan kan jag smälla i mig ganska mycket åt gången. Här äter jag allt jag ser...Får lov att komma igång med promenader igen om jag inte ska gå upp en massa i vikt.
Jo just ja, vi har bytt bil. Trofasta Volvon har fått flytta till Kristinehamn och vi har fått en saab 9000. Lite små(?)jobb på den men den är rätt fin iallafall. Idag har Mange kopplat in högtalarna på dem med hjälp av en bekant, vars familj vi våldgästade ett par timmar på kvällskvisten.
Nu sitter jag och gottar mig en flaska öl, eller en halv kanske man ska säga, drack ena halvan igår så. Men det gör mig väl inte till alkis? Nej just det. Ska snart krypa i sängen och hoppas jag kan somna fortare iväll, igår låg jag och vred och vände på mig i gott och väl en timme innan jag somnade. Mange väckte dessutom Joar genom att snarka och joar höll på att börja gråta. Suck....:-)
Natti, natti mina vänner

No comments: