Thursday, September 12, 2013

brödleverans från norge

Egentligen skulle det vara en bild här på ett spindelnät som jag fotade med mobilen imorse men när jag försökte blogga via mobilen så kunde jag inte lägga upp den. Är på sådär lagom dåligt humör över det nu :(

Fick hem en laddning med bröd idag. Svärfar hade varit en tur till norge och hade med sig två paket lomper och tre kneipplimpor. Så frysen är proppfull nu :) Gott med bröd, ska allt göra mig en härlig smörgås till morgonen.

Imorgon ska jag iväg och göra klart rotfyllningen, känns ju sådär men skönt om det kan bli färdigt någongång. Denna gången hoppas jag att jag inte tuppar av efter bedövningssprutan. Var alldeles på vippen förra gången och det var riktigt obehagligt.

Får besök under helgen så jag tänkte laga till en jättekalops som räcker åtminstone ett par dagar. Gästrummet är städat och klart!

Men nu tänker jag förflytta den här smågriniga och hungriga kroppen till teven. Lyxfällan strax. Ska öppna en burk räkor, god kvällsmat det :)

No comments: