Saturday, December 31, 2011

adjö 2011 goddag 2012

Bara ett par timmar kvar nu...Mätt och nöjd. Middagen bestod av älgfile´(fått från älvåsarna en gång), kantarellstuvning(hemplockad svamp naturligtvis), pepparsås av fyra peppar och klyftpotatis med timjansmak. Gott som attan och inte alls avancerat. Det hade nog varit növvligare att göra en soppa. Sen myste vi med sonen till Bilar 2 som vi hyrde via digitaltv. Och ja, jag småslumrade mellan 19-20 i vanlig ordning. Nu är jag dock relativt pigg igen!
Får se om vi kollar om det skjuts några raketer ikväll eller om vi ramlar i säng redan innan tolvslaget.
Jobbat idag, ledig imorgon sen rullar det på under veckan. Både här och där. Ibland är det dåligt med jobb men när det väl blir så är blir det nästan mer än jag klarar av.
Har ni avlagt några nyårslöften? Jag vågar inte lova något men det vore ju inte så dumt att börja vara snäll mot sin egen kropp och själ.
Hoppas på att nästa år kan bli en nystart. Vi lever ju fortfarande på tre rum mindre så jag hoppas vi får iordning ny grund och golv till våren med eller utan hjälp. Det börjar redan kännas väl isolerat med ett sovrum och ett (stort) kök.
Gott nytt år på er vänner!!!!

No comments: