Thursday, December 29, 2011

snart nytt år!

Julen har passerat, rätt lugnt i år måst jag tillägga. Ingen ambulans behövde tillkallas. Tänkte lägga ut några bilder men jag har inte ens flyttat dem från kameran till datorn än så vi får väl se hur det blir med det....
I nyår blir det jobb och så ska lilleman möta sin pappa på nyårsdagen.
Annars är det som vanligt här, fast jag är trött och tycker det värker i kroppen men det blir liksom inte mer än det. Tycker att om det vore en förkylning så borde den väl bryta ut snart? Eller så är jag antingen allvarligt sjuk eller hypokondrisk....Dock är jag så rädd för sjukdomar så jag skulle ju inte gå till en läkare i onödan. Man kan ju få dåligt besked liksom....Jaja det blir nog bättre, bara jag piggnar i lite :)
Ingen snö kvar här, bara is som ligger blank som en spegel på gårdsplan. Gärdena är gröna....Känns mer som påsk än som nyår :/
Nu ska jag försöka sova också, det blir tidig uppstigning imorrn.
Om inte jag skriver innan så önskar jag er ett gott nytt år!

No comments: