Monday, June 13, 2011

fix o don

Såhär fin blir verandan :) Har ca hälften av stolparna kvar att måla rött på fasningarna men tar lite i taget. Det har regnat var och varannan dag tycker jag och man ska väl helst undvika att måla vid fuktig väderlek. Men bara det kommer en torrperiod till så blir jag nog färdig. Sen återstår ju mer målning på veranda, fönster och dessutom hela fasaden,,,hrmmm.




Sen en bild på de kära fönstren, nyputsade och ommålade förra sommaren. Synd att inte bubblorna och det fastnade i kameran.

Har haft en trädgårdsdag idag. Planterat ut en massa tomatplantor, rensat jordgubbsland och lagt på nät. Sått squash och planterat solrosor. Gått igenom mina övervintrande dahlior, tyvärr inget som helst liv där :( Skönt med en utedag.

Imorrn funderar jag på att åka och köpa växter till amplarna, har inte sått något till dem. Så jag tar mig sonen och gör oss en tur.

No comments: