Tuesday, September 28, 2010

Håhåjaja nu är man lite sleten. Joar har haft en skolkompis här så de har härjat och lekt i några timmar. Jag tycker det brukar vara rörigt med en liten runt mig och nu var de två. Ovant för öronen men skoj. Det är ju några km till närmaste barn i joars ålder så det kryllar inte av dem här. Men nu har de fått leka av sig och jag tror att lilleman kommer sova som en sten inatt.
Jag kommer nog också att göra det. Är så jäkla trött på kvällarna. Det har hänt att vi lagt oss redan halv tio, t.om på helgen....Vi är som gamlingar...:P

I köket har vi fått en ny kökssoffa från A och T. Vi var uppe och tittade på den på lördagen och på kvällen samma dag kom de med den och den blev provsutten några trevliga timmar :) Ljugarbänk kallas det kanske, den står emellan de södra fönstren. Och apropå fönster så är nu innanfönstren på plats förutom en plats där de måste kittas först. Min käre gubbe tog hand om den mesta putsningen också så nu ser man ut riktigt bra. Men det är en surrealistisk värld utanför de bubbliga handgjorda gamla glasen. Allt ser ut att röra sig hela tiden. Härligt!

No comments: