Friday, April 30, 2010

första veckan avklarad.

Oj den här veckan har varit jobbig men lärorik. Det går framåt men mkt träning behövs ännu. Igår natt vaknade jag av att jag satt upp i sängen och trodde att jag körde bil, konstaterade lite yrvaket att täcket var ivägen och att jag borde ha kläder på mig om jag ska köra...*skratt* en aning hjärntvättad va? Mycket körning varvat med teori har nog den inverkan på mig. Idag har jag gjort ngt jag säkert inte gjort på 10 år. Använt mig av kollektivtrafik, dvs buss. Slutade tidigt idag och tog mig inte hem så det fanns inte mkt annat att välja på. Nåja det var faktiskt lite kul.
Nu ska jag fortsätta med maten, är så glad att vara hemma vid spisen igen. Ur en ren feministisk synvinkel lät det där riktigt illa förstår jag men jag älskar att laga mat!

No comments: