Saturday, May 8, 2010

gottgottigottgott


Nu är både halkan och teorin avklarad sköööönt! Nu återstår några lektioner innan det är dags för uppkörning. Den är jag desto mer orolig för, kan liksom inte se att möjligheten finns att jag kan ha mitt egna körkort om ett par veckor. Det känns helt overkligt. Jag kan inte riktigt tro att det kommer gå bra eftersom jag vet att jag har brister som jag försöker öva bort. Bara jag inte blir nervös så...om det börjar fel så fortsätter det ju bara :( Men nu ska jag inte tänka på det.
Ledig är man ju och det är fortfarande lördag kväll. Idag har vi städat ur en massa ur ett av uthusen. Bränt en del i tunna och resten får åka till sopstationen. Fann en farsask med en massa gamla dokument i. Domstolspapper från 1820 talet t.ex. Synd att det är lite pilligt att läsa den gamla handstilen men intressant om man väl lär sig tyda det. De processade om allt möjligt förr i tiden.....
Men nu ska jag ta och snyta mig (förkyld igen...) och dricka ur mitt vinglas. Sen bär det nog till sängen är riktigt trött :)
Natti

3 comments:

Karin said...

Så fort du får ditt körkort så njuder ja på kaffe här! Kan bjussa på lunch oxå för den delen!! Det kommer gå kanon detdär- och går det åt hel*ete så har man alltid fler chanser- tänk så nära du är nu! Hoppas allt är bra med er? Själv är jag en större tjocksmock än vanligt å Tilde är en mycket energisk o bestämd ung dam (som vanligt). Vi får försöka ta en "date" snart allihopa!

karin said...

Hmm..bjuder menar jag så klart, vet inte hur man gör när man njuder någon så det blir lite svårt:)

Anna, Fair and True said...

Grattis! Nu kirrar du snart kortet också!