Tuesday, May 25, 2010

orka/hinna blogga

Ja nu var det länge sen ni såg något livstecken från mig på bloggen. I verkliga livet har jag hunnit vara social en del iallafall. Det är mycket att göra nu med trädgård och allt. Och i ärlighetens namn sitter jag hellre ute i solen med en kopp kaffe än inne vid datorn. Tyvärr är batteriet dåligt annars kunde ju datorn hängt med ut den också och jobbat på sin solbränna.
Vi har fräst upp nästan hela trädgården, flyttat bärbuskar, grävt rabatter och just nu har jag en massa växter att flytta.
Om ni undrar så gick det åt skogen med uppkörningen denna gång men jag har fått ett nytt datum nu så nu måste det gå bättre.
Ja man kanske skulle ta och gå ut en stund i solen, tyvärr blåser det kallt idag. Jag har varit inne en stund och putsat på mera lerbruk på muren i farstukammaren.
Men då smiter jag iväg och vi får väl se när nästa blogg kommer. Antagligen under ett regnväder :P

No comments: