Wednesday, February 10, 2010

skvipp skvipp

Varför måste man alltid ha en rubrik? Det är det svåraste med hela bloggandet. Ibland avstår jag att blogga enbart för att jag inte kan komma på en passande rubrik.
Jaja några bra saker:

# Jag har börjat övningsköra med D nu. Det går rätt bra känns det som och jag vill gärna hinna köra lite varje dag så att det inte blir så långt emellan att jag glömmer bort till varje gång hur jag ska starta bilen :P Började med att köra otaliga varv runt garaget. Sen har jag kört lite på västsidan men vägen känns en aningens smal efter att de grävde om dikena.

# Snålkommunen har varit så vänliga att ge mig löneökning så nu tjänar jag bättre hos kommun än hos det privata assistentföretaget.

# Vi har fått tag på en "ny" vattenberedare som förhoppningsvis funkar. Tur att grannarna också sparar saker istället för att slänga. Det är också en tunnliknande historia med isolerande träpanel runt men lite större än den vi har. Kopplingar är inköpta så nu gäller det att få ihop den.

No comments: