Monday, February 15, 2010

ännu en helg avklarad

En ganska trevlig sådan har det varit bortsett från en envis huvudvärk. Lördag eftermiddag åkte D ner till stan för att sjunga. Passade på att äta kyckling med currysås :) Joar fick våfflor. Sen bakade vi nötkakor lilleman är ju galen i att mala allting så det passade bra. När kvällen kom och joar sov kom jillskog. Drack lite vin och delade på en grandiosa. Blev som vanligt många goda skratt och minnen som vi glömt bort...Fast det kanske var lika bra det...Pratade med gubben när han skulle åka och konstaterade att det skulle bli sent. Men jag väcktes upp en timme tidigare än beräknat av att jag hörde någon dundra in i hallen och vidare in på toa. Jag for upp som en fjäder för att kolla vem F*n som kom in. Men det var ju bara Daniel som hade kört en smula fort hem....Hur fort talar jag inte om....
Söndag alla hjärtans dag. Firar inte med hjärtan och hela köret utan vi bar in 10 kubik ved som kommit dagen innan. Sen blev det restaurantbesök och väl hemma ett glas vin i fotogenlampans sken.

1 comment:

Emma said...

Kommer tyvärr inte till Sverige för ens den 26e igen. Så Karlstad till helgen blir det inte. Varför måste ni alltid åka dit när jag inte är hemma :P Kram