Thursday, April 23, 2009

vitt, vitt allt är bländande vitt!



Jag har inte avlidit, kommit till himlen till jesus och hans änglar :S Jag har bara skådat mitt badrum. Allt är verkligen vitt, eller visst det skiner igenom lite på sina ställen men ändå. Lampskenet känns t.om ljusare och nej jag har inte målat lampan :P Rollade dörren för andra gången idag och jag tror det får duga. När jag jämför bilderna före och efter kan jag tycka att det var rätt charmigt innan men den rätta mintgröna färgen kommer inte fram på korten så om jag jämför i minnet känns det bättre nu. Imorrn ska jag ta bort tidningarna som täcker golvet och städa upp lite efter mig.
Ju mer man gräver desto mer problem stöter man på. Efter en liten utgrävning på västsidan upptäcktes rötskador...Marknivån hade visst krupit upp väldigt mkt, ända upp på träet, syllbyte låter ju vääldigt roligt. Inte :( Börjar tycka att det där ordspråket låter bra :Det som inte syns finns inte. Men allt måste ju kollas förstås...hu.
Har haft besök av joars faster idag. Skoj!
I helgen ska lilleman till pappa, iaf till på lördagen sen får vi väl se. Vore bra om allt kom igång med umgänge osv. Han saknar ju sin pappa.
Från det ena till det andra, en av mina superkrafter måste vara att lyckas få knutar på allt...Usbkablar, dammsugarsladdar, strykjärn och för att inte tala om mobilladdare, den är full med knutar. Vet inte hur jag gör men jag blev full i skratt när jag skulle lägga in bilder och ser att det var en knut mitt på sladden...
Ursäkta bildkvaliteten, min kamera är inte den bästa och ljuset gör att det är svårt att få bra bild. Det är vitt, jag lovar :D
Nu ska det snart bli smörgås
natti

1 comment:

Fröken Höst said...

Ja jag besitter också den supekraften. Alla sladdar bara knyter ihop sig. och inte bara var för sig utan med varandra också.