Sunday, April 5, 2009

rubriker är fortfarande inte nin grej

tänkte säga att jag är nyvaken, det stämmer lite sådär. Såg på en fil men somnade en kvart innan den slutade. Men nu har jag lyckats kravla mig ur sängen inte utan viss möda får jag tillägga, ätit lite kvällsmat och dolat med ansiktsrengöringskitet jag köpte häromdagen. Har gjort en fläta inför natten också så jag slipper trassla in mig i håret. Inte så kul att vakna och tro att man håller på att bli strypt för att upptäcka att håret lagt sig runt halsen.
Tror att jag håller på att bli förkyld, hostar och känns knepigt :(
Helgen har varit bra. Åkt på leriga vägar, vandrat i skogen, sett otroligt mkt fint, träffat folk med liknande intressen, ätit och druckit gott och inte behövt frysa ngt större...:)
I eftermiddags gick jag och bobo ut i vattenpölarna:) Härligt väder ju! Har sett en tussilago. Och tranorna går i snön.
Jag känner mig fullständigt stollig just nu så jag tror att det får räcka för idag.
Dessutom värker det tamigfan i nästan hela kroppen, vann jag maratonet tro?
natti

No comments: