Tuesday, January 29, 2008

Nästa sjukling

Tänk om det ändå vore vår!!
Det blev min tur inatt...Har mått dåligt hela söndagen och måndagen och spydde till sist inatt. Så det blev att sova på soffan. Eller, sova och sova....Blev ju pigg och såg lite dålig teve och slumrade däremellan. Fick springa upp till joar en sväng eftersom han var otröstlig när han märkte att jag inte låg i sängen. Har inte spytt mer sen dess men det går ju andra vägen...Har kunnat äta lite mer nu så det är skönt. Hoppas och tror lite att det är på bättringsvägen. Konstigt bara att det skulle ta 6 dagar innan jag blev såpass smittad.

Har inte gjort så värst mkt idag men jag tror jag blir förlåten för det. Var ute en sväng och byggde snögubbe och joar skulle försöka hjälpa pappa att meka med bilen. Höll på att sluta med tappad skruvmejsel bakom grillen och han gick lite nära bilen med en hammare...

Joars sömn har blivit helt upp och ner nu sen han blev frisk. Vill inte somna alls...Han har sina perioder den grabben, sliter hårt på föräldrarna bara...

Min paprika har börjat gro så smått och har fått flytta till lysrörens förlovade land i köket.

Tror jag ska värma mig lite rester av dagens soppa. Skönt med mat man slipper tugga :-)

Nu måste jag se till att bli frisk så jag kan åka på födelsedagsmiddag hos en kompis på lördag. Om sambon kan tänka sig att släppa mig utanför huset själv dvs...:-)

No comments: