Friday, January 4, 2013

Välkommen 2013!

Första inlägget på året, något sent kanske men så är det :)

Njuter av dofter i köket. Nybakade tekakor ligger och svalnar under bakdukar och kryddiga kycklingfiléer steks i ugnen. Passar på att använda rester från frysen som tillbehör, jasminris och en gräddsås från kycklingsky sist vi åt kyckling, Sen ska det ju vara något grönt till också förstås!

Ikväll tar jag med mig sonen på bio. Hitta Nemo i 3D. Vi har ju fått digital/3Dbio häruppe och jag har fortfarande inte varit dit sen de öppnade för något (?) år sen. Ska bli jättemysigt =)

Imorgon ska det jobbas och på söndag är det jul igen. Dvs vi ska till svärföräldrarna på julklappsutdelning, vi var ju sjuka under julen så det får bli nu istället. Och jag hoppas att det inte bjuds på julmat :P

Väntar på paket från stadium men det har blivit försenat....Har beställt en baddräkt. Så nu har jag inga ursäkter för att inte åka och bada. Lillgubben vill ju så gärna iväg. Och man kanske skulle ta och börja simma någongång själv också. Obs, det är inget nyårslöfte,,,,,:P Att jag sen inte gärna spatserar runt i baddräkt för allmän beskådan är en annan sak. Får väl bita ihop antar jag!

No comments: