Monday, July 2, 2012

andra juli

Jag har varit synnerligen dålig att uppdatera bloggen den här sommaren, det måste jag erkänna...Förr veckan blev hantverkarna klara med syllbytet. D & R blev klara med grunden i stort sett samtidigt. Bilder kommer!! Känns så skönt att det är färdigt så långt!

Var upp på rallycrossen tors-lör. Skönt att bo längst bort på familjecampingen, man sover i lugn och ro där. Vi är precis som gamla sura pensionärer som klagar över hög musik och skräniga norskar....Tyst ska det vara ;)
 Nåja skoj var det iallafall även om jag sista dagen fick en dryg huvudvärk som senare visade sig vara migrän....som jag inte haft sen jag var i tonåren. Trodde att jag var nära döden inatt då jag inte kunde sova pga pulserande smärta i huvud och öga, vänster sida,,,Idag var gubben snäll och köpte hem medicin till mig som jag kan ta om jag känner att det kommer igen. Hoppas att det ger sig snart, ögat gör inte ont längre det är ju alltid en tröst.

No comments: