Saturday, March 24, 2012

Uppdatering av livet

Kvick sammanfattning av de senaste veckan!

#Jag har skaffat mig en tatuering, känner mig rätt kär i den faktiskt. Gjorde inte speciellt ont alls att göra den och nu har jag fullt upp med att sköta den under läkningen. Blir nog en till i höst kanske?

# Nu har jag äntligen beställt fröer från impecta. De borde komma nu under veckan!

#Jag har sått paprika och tomat "bloody butcher".

# Rotat igenom gamla papper 20-40 talet någonstans. Fann kvitto på rörgrejer och tvättställ till köket så visst var det under 1940 de renoverade senast! Fann även kvitto på kristallrör till radio och gamla utsädeskataloger. Och naturligtvis alla tingspapper. De stämde varandra hejvilt förr i tiden. Och gamla deklarationer fann jag också. Undrar när min egen kommer förresten....

# Förkyld är jag igen...varannan helg tycks jag drabbas eller så :( Och nej jag är inte allergisk.

#Idag fick sonen present av tranan. Orkade inte finna tranboet så tranan fick lägga godis i mössan istället. Tranafton ska ju firas, fast jag tror det kan vara imorgon som det ska läggas godis kanske...Men eftersom vi är i Falun då så firar vi idag. Ska på 30 årskalas. Kul!

Nu ska jag göra en kanna kaffe och kolla igenom vad jag ska ha på mig som inte retar tatueringen för mycket. (skuldran).

No comments: