Wednesday, March 7, 2012

lite datakrångel

Men jag borde faktiskt inte klaga, vi har ju iallafall en dator att samsas om. Laptopen har fått besvär med fläkten så den måste bytas. Använder lilldatorn till bilder så ni kanske inte få se många bilder innan den blivit fixad. Jag tycker inte att sitter så mycket aktivt vid datorn men däremot står den ju oftast på hela dagen på fb eller något. Och så blir det någon stunds slösurfning eller impulsgooglande och vips så går tiden. Så nu när vi är tre som ska turas om räcker tiden till mycket mer. Blev oerhört rastlös först och gav mig på att städa några skåp bara för att ha något för händerna. Har även börjat på att fixa med gardiner till pardörrarna. Så inget ont som inte har något gott med sig.

Idag blir det brödbak, det börjar tryta i frysen nu. Då får jag färskt bröd med som matsäck imorgon! Och så är det ju mästerkock på tv och det måste jag ju se. Kanske med en varm tekaka med massor av smält smör på då:P Får ta smällen i form av en uppsvälld mage efteråt, det är ju sååå gott!

No comments: