Wednesday, February 8, 2012

morgonkaffe

Jag dricker aldrig kaffe direkt på morgonen, först ett stort glas vatten, en tekopp men sen kan jag ta mig en kopp kaffe. Har börjat få upp ögonen för torkad frukt så nu äter jag russin och aprikoser till koppen. Dock i begränsad mängd, vill ju inte skita ner mig....
Helgen var lyckad. Mysig middag hos E med massor av god mat och härligt sällskap. Lilleman var också med men vid 22 var han så sleten så vi åkte hemöver mätta och glada.
Söndagen var jag uppe på skidanläggningen och gjorde första dagen på städ. Trivdes jättebra, timmarna flög verkligen iväg! Får se om det blir mera jobb där till helgen. Har blivit/blir lite jobbdagar här och där framöver. Skönt! Och jag får gjort betydligt mer hemma när jag är borta på dagarna. Annars kan man ju bara sitta och skjuta upp saker någon dag. Så har jag för mycket tid blir det inget gjort.
Oj nu börjar klockan dra sig mot tio...måste åka in till skolan. Lilleman ska till skolsköterskan för ett första besök och då ska föräldern vara med.
Tjo!!

No comments: