Monday, October 18, 2010

Blogghjälp (igen)

Jag behöver hjälp med en sak, några av er som läser kanske bloggar med blogger och vet hur det går till. Vet ni om det går att få ett e-mail när någon lämnat en kommentar? Ibland händer det ju att det kommer in en kommentar på ett väääldigt gammalt inlägg och jag har inte för vana att gå igenom hela bloggen varje dag :/ Är det möjligt överhuvudtaget att en funktionen finns? Jag har letat överallt på blogger men inte funnit ngt. Så hur gör ni andra???
Kram på er :)

4 comments:

Anna, Fair and True said...

Angav du aldrig en mejladress när du skapade bloggen?

Gå in på Settings och välj fliken Comments. Skrolla ner och där kan du ange en mejladress för "email notifications". Hoppas du hittar! Har den engelska versionen så vet inte vad alternativen heter på svenska ifall du har svensk inställning.

Du kan annars gå in under Comments på Blogger (dvs på samma nivå som Settings) och läsa kommentarerna där.

gersgaarden said...

Hmm fann inte där man kunde få kommentarerna skickade men fann iaf inkorgen där jag kan se alla nya kommentarer :)

Ladyintuitionstardust said...

Hejsan! Jag får ett mail när nån skrivit en kommentar, borde vara nått jag valt i inställningar men är inte helt säker, ska kika runt lite o se om jag kan hjälpa dej...
Ha en fin dag!

gersgaarden said...

Jättesnällt Catarina :) Ha en fin dag du också!