Sunday, December 27, 2009

Slutjulat

Nu har vi flyttat! Men de flesta grejer är kvar hos mor, även datorn. Ska begära flytt av bredbandet snart.
Julfirandet gick bra iallfall till en början. På kvällen blev mormor sjuk och ambulansen körde henne till sjukhuset men hon piggnade som tur i. Morfar gick ju bort just på julafton och även andra saker har hänt som gör att julafton verkar innebära olycka för familjen.Så jag var så rädd just då, antagligen räddare än jag nånsin varit :(
Annars var som sagt julen bra. Mycket julklappar var i omlopp och man har inte behövt svälta.
Men nu vet jag inte vad jag ska blogga om. Får återkomma en annan dag men ni är välkomna att hälsa på i "nya" hemmet :)

2 comments:

Anonymous said...

hej va skönt att din mormor känner sig bättre....Det är skrämande när sånt händer.
E

Mange said...

Hmm hur är det med ingrid?? Även om det inte är släkten längre så bryr jag mig ju endå =P