Saturday, March 8, 2014

hopp och hej

Ja just ja,,,jag har ju en blogg. Som jag försummar allt som oftast.

Just nu är jag förkyld och bitter. Alltså inget vidare sällskap eller med större lust till att blogga eller att göra något överhuvudtaget. Men det går väl över. Jobbar imorgon och sen ledig en dag. Ska bli skönt och jag hoppas att febern går ner snart. Helst inatt....

Som tur är har jag en glad son som varit på barnkalas idag och en sambo som lagade middag när jag kom hem från arbetet. Skönt att få känna sig lite bortskämd ibland.

Och för att ännu en gång gnälla och vara bitter så måste jag klaga på melodifestivalen...Jag vet inte varför jag ens kollar på det, gillar inte den typen av musik eller tävlingar. Kände väl att jag skulle försöka smälta in lite i mängden så att jag åtminstone har en hum om någon börjar diskutera med mig.....De flesta bidragen var bara sk*t men jag gillade faktiskt panetoz (stavning?) bäst ikväll.

Godnatt på er och hoppas att ni är friska, obittra osv....=)

No comments: