Friday, August 7, 2009

Frajdäj najt


Kaffe någon? =D
Slänger in en liten blogg för att överraska er med att jag faktiskt kan blogga två gånger i veckan =D. Jag har jobbat i två dagar och det har varit riktigt skönt att komma hemifrån kan jag lova. Imorrn ska jag bara jobba ett par timmar på morgonen, sen hem för att packa en väska. Eller ja jag ska packa joars väska också, han ska till pappa. Jag och Daniel packar in oss i bilen och far iväg någonstans, helt utan mål. Härligt!!! Jag behöver verkligen en semester från allting, hur liten den än må vara :)
Har just kommit hem från en liten tur. Kikade på ett hus som jag har varit lite kär i i flera år. D blev också kär :) En del samlar på klockor eller frimärken. Vi skulle kunna samla på gamla hus...Vore jag riktigt snuskigt rik skulle jag köpa alla gamla "ruckel" jag fann. Vad jag ska göra med alla dessa hus vet jag inte. Rädda dem från mer förfall eller ännu värre, folk som renoverar sönder dem alldeles. "Husräddarna" nästa stora tv-succé på national geographics...:P
Hmm kanske borde passa på att städa eller något nu när det är lugnt..Lilleman sover och D kör hjullastare eller kanske skruvar jätteskruvar i någon balk. Ska börja lyfta Gersgarn nu i veckan som kommer.
Om en vecka fyller jag år..gammal tant blir jag :P Kanske bjuder på smörgåstårta men jag lovar inget. Hör av mig om det blir något kalas. Eller ni är välkomna ändå såklart. För goda vänner står dörren alltid öppen :)
Slutsvamlat. Ska stänga av manu chao och publicera mitt inlägg.
Hejda!

2 comments:

Fröken Höst said...

Ja jag tänkte ju komma och fira dig någon dag när det passar.

Anonymous said...

Oj vad ni jobbar! Hinner ni vila er nått eller är det fulle rulle? Ha det gott//Jolie