Sunday, July 29, 2007

vart tar sommarn vägen??

Snart är det augusti och jag tror det varit varmt väder ungefär en vecka under sommarn. Visst kan solen värma lite emellan regnskurarna men man vet ju inte hur man ska klä sig?? När jag till och med ansträngt mig och köpt ett par kjolar inför säsongen. Har legat och solat EN dag. Nu är jag kanske inte en sån som vill sola för jämnan men uppskattar en stund för mig själv på gräsmattan med en bra bok och då får solen gärna skina.

Vad har jag gjort under helgen då? Jo jag har faktist fått lite gjort. Plockat lite hallon och gjort min älggrässaft. Föste sambon att såga ner lite grenar i trädgården så det kan komma in lite ljus här och där.

Imorgon går sambon tillbaks till jobbet igen så allt blir som vanligt. Få se vad jag ska hitta på. Jag och mamsen ska iaf till torsby en sväng eller två och så ska jag och en väninna åka till brattfallet på loppis.
Måste se om jag kan få tag på billiga jeans nånstans också. Har bara ett par som sitter bra och är hela. Trodde man skulle bli glad av att ha blivit smal men det är inte så kul just nu när allt sitter som stora tält i midjan hopsnört med skärp haha!

Nej nu ska jag snoka igenom skåpen efter något ätbart. Blir ju som bekant hungrig på kvällarna...

No comments: