Friday, July 27, 2007

Krama världen!

Äsch beror nog på övertrötthet att jag vill krama världen. Kanske skulle blogga på morgonen istället för på kvällen. Imorse skulle jag ju ha kunnat skriva ett jääättelångt inlägg isåfall för lilleman vaknade 04.30 och skulle inte sova mer....Blä.
Men inte att passa på att lägga sig nu när han sover nejdå. Måste ju sitta och fjortisfnittra lite övertrött vid datorn istället..

Har varit på storhandling idag. Så nu finns det lite mer mat hemma.
Imorgon då, vad händer då? Tänkte mig på utmarksmusiken men nu vet jag ju inte....Har beslutsångest. Som vanligt. Lägg fram en pizza och en hamburgare åt mig att välja på och jag skulle svälta ihjäl för att jag inte kunde bestämma mig...Nej så illa är det nog inte. Skulle nog äta upp bägge om jag kunde. Ja kakordspråk ni vet....

Köpte nya skor idag förresten, var halva reapriset på dem och inte ens jag är så snål att jag inte kan tänka mig att betala 130 kronor :-) Sambon fick sig också nya. Lilleman har redan en bunt med skor så han fick stå över denna gång.

Nej ska sätta mig och äta lite rester, läsa xpressen och kanske se på tv eller städa något (ren terapi) :-)

Natti, natti

No comments: