Tuesday, November 20, 2012

Lyckat kalas

Lördagens pizzarock blev väldigt lyckad om jag får säga det själv...Musiken lät bra och pizzorna smakade bra. Folket verkade ha det trevligt. Det enda jag skulle vilja gjort annorlunda är att ha tagit åtminstone en bild under kvällen. Men jag hade fullt upp så det är nästan värt att göra upp med någon redan innan nästa kalas att den kan ta bilder under festlighetena. Sen hade det inte skadat att varit en till under själva pizzabaket. Jag bakade och D stekte men med sisådär 15-16 beställningar hade det varit skönt med ett par extra händer :) Men det gick naturligtvis bra ändå! Bandet spelade i två omgångar med en paus för pizza och någon öl. Det var en härlig skara blandade människor som deltog.

Imorgon är det dags för ett annat kalas nämligen sonens. Imorgon har jag inte längre en sexåring utan en sjuåring. Vart fasen tar åren vägen??? Lilla hjärtat blir så stor! <3 br="br">

No comments: