Monday, January 25, 2010

uppdatera sig lite kanske

Några saker jag gjort sen senaste bloggen.

#Varit utan television i över en månad, saknar det inte direkt men ibland skulle det vara skönt att dumtitta på något. Ska koppla in tvn nu i veckan. Den blir placerad ovanpå frysen.

#Hennat håret. Luktar fortfarande hö och nyansskillnaden blev inte så nämnvärd. Jag är ju mörk i mig själv och dessutom rödfärgad sen förut. Men håret känns tjockt och blankt så det var inte dåligt som hårkur :)

#Varit till stan, lyssnat på musik i ett garage på örsholmen.

# Gått bredvid första dagen hos svägerskan. Lång dag, mkt att lära sig men det blir nog bra. Idag blir det en kortare dag.

Men nu ska jag plocka undan frukosten och kanske få på mig lite kläder. Nej jag sitter inte naken vid datorn. Morgonrock är det enda slapparplagget jag verkligen tycker om :)

2 comments:

Anna, Fair and True said...

Vad jobbar svägerskan med då?

gersgaarden said...

Jag inskolas som personlig assistent till hennes son