Saturday, March 17, 2007

Trött

Trodde man skulle piggna till på våren men jag är tröttare än någonsin. Skulle kunna sova dygnet om tror jag...Har just kommit hem från svärmor som bjudit på födelsedagsmiddag. Var några goda järpar med indiska kryddor i och sen tårta på det. Sonen var trött på vägen hem.

Känner mig lite stressad när jag tänker på att vi snart kan börja flytta tillbaka till Gersgården. Nu har vi ju stökat till så väldigt där...I köket står det en kartong med disk, plus att vi måste fästa slangen till kran igen. Allt måste ju städas innan vi kan bosätta oss för sommaren. Vårt sovrum är fullt med flyttkartonger som tillhör pappa. Skulle vilja ha ut alla mattor där och städa ordentligt men de ligger ju vikta i så fina mönster. Svårt att få till det där...

Odlingen går framåt. Min gräslök börjar kika upp i krukan!

Ät grönt och ha det skönt!

No comments: