Friday, June 27, 2014

Snart slut på juni månad

Dålig rubrik, jag vet. Tycker det är så svårt med rubriker...

Midsommaren flöt på lugnt och fint. Lite konstigt men inte så illa som jag hade väntat mig. God mat och mysigt att fira med lilla mormor!
Midsommaren var dock kall och vädret är så nu också. 11 grader varmt och massa regn. Så har det sett ut idag. Ingen sommarvärme, tror vi hade den i maj faktiskt.

Jag har börjat räkna ner till semestern nu =) Har bara två arbetsdagar kvar!  Ska bli härligt! Om jag fick önska skulle det bli varmt och soligt också. Och svampvatten kunde få komma på nätterna.
Vet inte riktigt hur och om vi ska göra några resor i sommar. Ska nog upp till rallycrossen och kolla lite iallafall. Och så blir det en natt i Göteborg, vet ej när. Skulle även vilja till antingen kolmården eller high chaparall. Ja och om jag fick önska helt fritt oberoende av tid och pengar så vore en tur till malmö intressant, en helg hos syster i Rinkaby (skåne) och gärna ett par nätter i Vejle (Danmark) Och så vill jag ju ha tid hemma också. Hmm får nog ta semester flera månader för att hinna med allt. Och råna en bank dessutom. Hej SÄPO, jag skojar bara.

En massage skulle inte heller sitta fel. Stel i nacke och något brännande känsla i skuldror och filèer. Var jättelänge sen jag var på massage nu. Kanske borde boka en tid, finns nog en del knutar och fiolsträngar här och där.....

Nu ska jag jaga myggor. Vi har blivit smått invaderade häromkring av mygg. Usch!

No comments: