Friday, August 16, 2013

En trött morgonblogg...

Sitter vid datorn i mysbyxor och gäspar. Blev sent i filmsoffan igår, fick hela serien Twin Peaks i en box med tio skivor så jag såg två av dem inatt. Älskar den serien.Måste dock medge att jag faktiskt slumrade till precis i slutet på andra skivan. Hopplös att se film och hålla mig vaken.

Tog en tur till skogen igår och fick med lite blåbär. Det fanns en del så det blir nog till att utrusta sig med bärplockare och hink någon dag och plocka på allvar.
Fick även med några kantareller, precis så det räckte till kvällsmat, rostat bröd med stuvning!

Idag har vi planerat in en tur till badhuset. Lilleman är sugen på att lära sig simma mer så det gäller att uppmuntra när intresse finns (även om mamma är en badkruka).

Nu ska jag se vad jag ska hitta på till frukost idag. Finns så mycket att välja på ju....Vilken är din favoritfrukost?

No comments: