Monday, May 7, 2012

I vedhögen

Igår var grannen här och hjälpte D med vedhanteringen. Blev en massa gjort och det finns kvar att klyva ännu. Idag har vi kastat in någon kubik i vedskjulet och sen staplat ytterliga några i häckar. Skönt att få undan lite ved och det kommer värma gott i vinter!
Och helt apropå så måste jag inflika med att imorgon ska jag laga min vegolasagne till middag. D är inte så glad i den så han får steka sig blodpudding (det vägrar jag äta....). Lasagnen innehåller spenat och pestoröra till fyllning och är supergod. Länge sen jag gjorde den nu och det ska bli såååå gott!!! Ska även baka bröd igen imorgon. Lilleman har börjat uppskatta mammas tekakor så nu går de åt som smör i solsken;)
Kort inlägg idag...men ett litet livstecken är bättre än inget alls ;)

No comments: