Thursday, July 8, 2010

Villa, volvo, kisse?


Tillbaka igen :) med körkort och fullt upp med sommarvikariat och målning. Nåja :)
Vi överlevde höljes i år med, det var skoj i år med. Överväger att emigrera till USA och bli trailertrash eftersom det var så trevligt med husvagnslivet. Men då skulle jag allt sakna kära gersgården för mkt. Vad är väl ca 12 kvadrat mot ca 260?
Det går lite trögt med målningen tycker jag...Många lager färg som ska på innan det blir klart men slänger in en bild på hur det ser ut just nu. Skulle dock ha använt den bättre kameran istället, bilden ljuger en del tycker jag. Guldockern och det vita är klarare i verkligheten

Lilleman är det full fart på. Han längtar tills det är dags att börja skolan, kul att han ser fram emot det. Snart har han en stadig sandlåda att leka med i trädgården. Daniel har timrat upp en och nu saknas bara sanden. Tur att hela trakten är gjord av sand. Bara att gräva upp en skopa någonstans.

Nu vill jag ha två saker. En bil och en kattunge. Bilen är det inte så himla noga med hur/vad det är. (säger jag nu ja men ack så kräsen jag är egentligen). Kattungen ska vara en kille, korthårig och helst röd eller grå. Mera krav där ;) Så om ni vet om någon katt eller bil så hojta till. Eller om D drar hem bmwn och får ordning på den. det vore ju enklast.

3 comments:

Fröken Höst said...

Om jag hör någon som har kattungar så säger jag till. Du får väl skriva på f.b att du söker katt så får du säkert napp.

gersgaarden said...

Ja jag får pröva det när det blir dags. Är nog bäst att ta det efter Målilla så att man är hemma :)

Anna, Fair and True said...

Grattis än en gång till körkortet!

Börjar Joar alltså förskoleklass i höst?