Sunday, June 27, 2010

Nu är midsommaren över för denna gång. Jobbat men ändå hunnit fira däremellan. Midsommaraftons kväll grillade vi hos mamma. Min farbror var på traditionsenligt besök. Jag fixade pappa en ny frisyr...Tuppkam :) Bildbevis finns. Jag fick aldrig ett sånt där smink/frisyrhuvud när jag var barn så nu plågar jag min omgivning istället.

Har precis kommit hem efter övningskörning/ruckelspaning. Idag var vi till ett hus som faktiskt var fallfärdigt, väggen har ruttnat så det var ett stort hål in. Det var nästan lite för förfallet för min smak :P

Nåja imorrn bär det iväg på jobb igen och till helgen bär det uppöver dalen. Fler som ska till höljes?

2 comments:

Fröken Höst said...

Jag hade ett sånt där frisyr huvud när jag var liten. Det var kul.

Anonymous said...

Min har en peruk för jag har klippt av allt hår på den....
E