Friday, July 23, 2010

datahaveri

Eller vi har ju den stationära men alla bilderna finns i laptopen som är trasig. Något med strömmen så den är inlämnad för undersökning. Kan ju säga att den lilla datorn är trevligare att skriva med också, tangentbordet är så tyst och skönt.
Men man ska vara glad att det går att använda nätet överhuvudtaget, det var lite krångel med trådlösa i början. Och om någon bokstav skulle saknas någonstans så beror det inte på tt jag blvivt analfabet över en natt utan pga att projektorduken gör att det är svårt att se en del bokstäver. Det går antagligen att ställa in men jag vet inte hur och tänker inte försöka då jag lyckas få hela bilden blå så fort jag rör en knapp på dosan...Hrmmm tekniskt snille? Nääe inte direkt.

Nåväl nu ska jag springa vidare och gräva i frysen efter middagsmat.

No comments: