Thursday, November 22, 2007

tillbaka till lugnet?

Nu är kalasen avklarade för denna gången. Inga mer födelsedagar innan jul. Eller som jag ska på kalas till rättare sagt. Vad jag vet. Eller jo min syster fyller snart och min lillkusin om en månad.
Hade kalas igår för vår lilla 2åring och det var full fart till klockan 21.00. Vi var 12 stycken totalt även om en dök upp lite senare än dem andra. Så nu badar gossen i presenter och han har inte hunnit tröttna på grejerna. Än.
Idag var vi på kladdis och inga fler barn kom. Det är lite trist, vill ju att joar ska få leka lite med andra .
Käkat en ny maträtt idag, rotfruktsgratäng med kantareller och fläsk. Var jättegott :-)
Skönt att inte ha något större inplanerat nu på ett tag, det finns att göra ändå....
Hoppas lillplutten sover bättre inatt. Det har varit lite struligt några nätter, alltså han sover men vill inte sova bredvid som han brukar utan kryper upp ovanpå mig och vaknar direkt jag försöker flytta honom. Så där blir jag liggande platt på rygg och det känns som fan på morgonen eftersom jag har skaplig svank redan som det är och kan inte ligga på ryggen långa stunder...

1 comment:

Emma said...

har du en syster????