Sunday, November 18, 2007

en vecka har gått

och jag har inte skrivit sen dess...Vill ju vara en duktig liten bloggare och skriva varje dag men det hinns inte eller glöms bort. Har varit ganska mkt den här veckan antar jag. Början av veckan är så avlägsen så jag har ingen aning om vad jag gjorde då men här kommer resten som jag kommer ihåg, i galen ordning kanske men ni får förlåta en virrig människa. Var till xär med grannen för att handla hem massa mat till hennes kalas, plockat lite (?) löv till hennes borddekoration som för övrigt var urtjusig! Varit på kladdis med grabben, varit på grannens födelsedagskalas en stund iaf innan joar bestämde sig för att han ville gå hem...Bakat bullar, dumlekakor och banankaka. Eller mamma bakade väl kanske dumlekakorna men jag tittade på...:-) Städat fläkten och muren medan mamma var bakom spisen och städade där. Idag har joar haft en för tidigt födelsedagskalas. Vi var 8 personer allt som allt. Så det blev mkt presentöppning. På onsdag blir det riktiga kalaset då blir det kanske ännu fler som dyker opp, vi får väl se....Imorgon ska vi en sväng till torsby för att lämna in en födelsedagsannons för joar och lämna in lite kläder på secondhanden om de har öppet.
Jag skulle vilja ha lite mer kreativitet i mitt liv så bomba mig med idéer. Ibland kommer det av sig själv men nu är det helt stilla på den fronten.
Tack för ordet, näste talare tack....:-)

No comments: