Thursday, September 24, 2015

provinlägg från mobil

hej på er! Håller på att lära mig nya mobilen och då kan det ju passa att pröva blogga också. Och jag hoppas att det funkar, känner mig trött, grinig o allmänt less så tålamodet är verkligen inte det bästa. En sak till som krånglar så kommer jag nog sparka på något...bortsett från min lynniga dagsform så är det relativt bra. Sugen på att skaffa fler lampor, främst golvlampor och bordslampor. Fann faktiskt en riktigt snygg golvlampa från ikea. Någon som jag känner som ska ner till stan o kan frakta hem en till mig?  nu blir det till att se vad teven har att erbjuda för utbud ikväll. Imorgon är det ledig fredag, ska bli skönt, och sen ledig helg på det. Om vädret tillåter blr det svampskogen då . Har varit dåligt med svamp än så länge, har ni plockat någon? Godkväll på er

No comments: